Faceți căutări pe acest blog

joi, 20 octombrie 1988

„În vâltoarea vremurilor” (MUSTAȚĂ 1988)

 Constantin Mustață, În vâltoarea vremurilor. Rememorări, confesiuni, atitudini, Ed. Militară, București, 1988

5 Constantin Mustață, Confesiune

15 acad. Ștefan Pascu, Românii au rămas ce au fost

53 dr. Gheorghe Mureșan, Rememorări din anii unui secol trăit la cea mai mare intensitate

69 dr. Ioan Quai, Și eu am fost în Sala Unirii...

76 dr. Eugen Cucerzan, Atunci, la 1848, în Transilvania

81 Radu Nicodim, Târnăveni, noiembrie 1918: un episod premergător Unirii

86 Romulus Stanca, Primul și ultimul interviu 

91 prof. univ. emerit ing. Alexandru Domșa, Îndrumătorul Politehnicii din Cluj

104 prof. dr. docent Crișan Mircioiu, Culegând viață din viață...

129 Aurel Ciupe, Un iederman care a nemurit

155 dr. Dumitru Braharu, Inscripții pentru Templul Istoriei

168 prof. emerit dr. Tiberiu Morariu, Din Salva la Strasbourg, via Sorbona!

179 Ion Vlaicu, Vremea când zbura „Vulturul Ardealului”...

202 Vasile Petean, Tulburătoarea lecție a Moiseiului

209 Bat inimi la Șutu, în Transilvania

224 prof. univ. dr. Raoul Șorban, Adevăruri ce trebuie știute!

264 acad. D. D. Roșca, În căsuța mea de la Săliște mă simt fericit!

282 acad. Virgil Vătășianu, O viață în slujba artei românești

293 prof. dr. docent Ioan Goia, Am încercat și eu să-mi fac datoria de român, așa cum m-a îndemnat 

conștiința

299 dr. Dominic Stanca, Drumuri spre legendă

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu