Faceți căutări pe acest blog

duminică, 1 ianuarie 2017

„Am fost secretara lui Goebbels” (POMSEL & HANSEN 2017)

Brunhilde Pomsel & Thore Hansen, Am fost secretara lui Goebbels, trad. R. M. Alexe (orig. germ. 2017), Humanitas, București, 2019

T. H., Prefață

„Nu ne interesa politica”. Tinerețea în Berlinul anilor 1930

„Hitler era pur și simplu o figură politică nouă”. Începutul activității la Radiodifuziunea Germană

„Am făcut parte și eu din elită”. Avansarea la Ministerul Propagandei

Loialitate până în ultima clipă. Ultimele zile la Ministerul Propagandei

„N-am știut nimic”. Arestarea și un nou început

„N-am nici o vină”. Concluziile unei femei de o sută trei ani

T. H., Lecția de viață a secretarei lui Goebbels pentru posteritate

T. H., Mulțumiri

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu