Faceți căutări pe acest blog

marți, 2 martie 1993

Chestionar studențesc pentru evaluarea profesorului

 (...)

17. Atenție. Profesorul sesizează și revine asupra problemelor neînțelese. Se distribuie ușor pentru sarcinile date studenților.
18. Evaluare. Aprecierile și notele pe care le acordă mi se par corecte.
19. Pregătirea lecțiilor. Profesorul vine pregătit.
20. Distincție. Profesorul are o conduită discretă și știe să schimbe cursul discuției.
21. Abordare individuală. Profesorul cunoaște limitele mele și ține cont de ele.
22. Creativitate. Profesorul mă stimulează să fiu spontan și original.
23. Cooperare. Profesorul lucrează cu mine sau cu grupul atunci când este solicitat sau când este necesar.
24. Punctualitate. Profesorul este punctual și respectă programul studenților.
25. Deontologie. Profesorul are conduită corespunzătoare și este un exemplu pentu studenți.
26. Relații cu alții. Profesorul are bune relații cu colegii și cu părinții studenților.
27. Angajare. Profesorul se angjează în rezolvarea problemelor apărute la studenți.
28. Transfer. Profesorul face trimitere la alte discipline pe care le studiem.
29. Potențial empatic. Profesorul exercită o atracție deosebită asupra mea și a altor studenți.
30. Constanță atitudinală. Profesorul se manifestă constant în conduita și exigențele sale.
31. Metodolog al instruirii. Profesorul este un controlor și analist al activității de învățare a studenților.

Conform notelor idicate la începutul fișei, un profesor poate obține ca punctaj maxim 155 puncte (31 întrebări X 5), iar ca punctaj minim 31 puncte (31 întrebări X 1).

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu